czwartek, 20 grudnia 2012

I


           "9 sierpień 2013
            
            Spojrzałem w jej piękne, czarne oczy, jednak dziś były jakieś inne. Dziwne. Nigdy nie miała takiego rozbieganego wzroku i to mnie trochę przerażało. 
            - Coś się stało? - zapytałem, dotykając jej policzka.
            Pokręciła tylko głową w odpowiedzi, unikając za wszelką cenę mojego wzroku.
            - Chcę wiedzieć, o co chodzi? - upierałem się. Uniosłem kciukiem jej podbródek, więc musiała spojrzeć mi w oczy.
            Zanim się w końcu odezwała, minęły chyba całe wieki. Jakby rozważała wszystkie za i przeciw. Otwierała usta i je zamykała. I weź tu zrozum kobiety!
            - Wyjeżdżam.
            W pierwszej chwili  coś we mnie pękło. Rozpadałem się, przecież bez niej nie wytrzymam.
            - Damy radę - powiedziałem cichym głosem, choć wszystko we mnie wołało coś innego. - Poradzimy sobie.
            Przez jej twarz przemknął cień.
            - Nie zrozumiałeś mnie... To koniec, Harry."

            ~~~~~~~~~~~
            1 grudzień 2013

            Nic nie jest w stanie naprawić złamanego serca. Żaden klej nic nie zdziała, rysy pozostaną. To jak z zaufaniem - można je odbudować, ale zawsze będzie się pamiętać o tej jednej 'wpadce'. Kilka razy Jej zaufanie do mnie zostało zachwiane, ale daliśmy radę. Teraz wszystko legło w gruzach, a ja chcąc się wydostać, zakopuję się coraz głębiej. Tak, wiem, to bardzo głębokie. Nigdy nie sądziłem, że będę taki (pseudo) romantyczny.
            Był 1 grudzień. Było zimno i zaczął padać śnieg. Pieprzyć to, chociaż dzieci się cieszyły, dorośli się cieszyli, bo dzieci się cieszyły, psy się cieszyły, bo one przecież zawsze się cieszą, a koty patrzyły na tych wszystkich debili z ciepłych kaloryferów. Kocham koty.
            Przyszedł do mnie sms. Znowu człowiekowi dupę zawracają. "Dzisiaj macie wolne". Taaa. Wsadźcie sobie gdzieś takie wolne!
            Wyciągnąłem z ociąganiem mojego iPhone'a 7 i spojrzałem na ekran. Nadawca wiadomości: Numer nieznany.
         
            Za górami, za lasami, żył sobie raz chłopczyk o imieniu Harry z przyjaciółmi o innych, równie głupich imionach, ale ten chłopczyk był bardzo niegrzeczny, więc może wszyscy jego przyjaciele powinni wiedzieć, co mały Harry zrobił? Koniec historii... A może to dopiero początek?   
                                                                                                           S. 



Hej! Za nami już pierwszy rozdział! Juhu! 
Podoba się? Napiszcie w komentarzach. :)
Skontaktować się ze mną możecie również na moim twitterze(KLIK) lub na asku(KLIK). Liczę na wszelkie opinie, te pozytywne, czy też nie. 
Do następnego! :)x 
xx, Sylwia.
PS. Jeśli chcesz być jakkolwiek informowany, napisz w komentarzu. 

15 komentarzy:

  1. OMG! jeszcze ŻADEN, ALE TO ŻADEN blog mnie tak nie zaciekawił ;o
    zawsze zaczyna się "wyjechałam do Londynu, spotkałam 1D" a tu? tu jest inaczej <3
    informuj mnie o rozdziałach na tt @malina183 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie to nie czytam takich blogów, ale ten mnie zaciekawił :) Na pewno wrócę po więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. MATKO JAKIE TO JEST BOSKIE *___________* JESTEŚ GENIUSZEM !!! Naprawdę potrafisz zaintrygować człowieka ! :) A w tym sms'ie świetnie wszystko ujęłaś ! :D
    Czekam na next xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się cieszę, że tak szybko dodałaś pierwszy rozdział! Szkoda tylko, że jest taki krótki :c
    Czyli to jednak nie jest Zayn, a tą dziewczyną nie jest Pierre. I tym właśnie sposobem zaintrygowałaś mnie jeszcze bardziej O.O Naprawdę, jestem ciekawa co pojawi się w następnych rozdziałach. Mam nadzieje, że również dodasz szybko, tak jak ten ^.^
    ta dziewczyna, której imienia nie znamy zerwała z Harrym 9 sierpnia, a później jest notka już o 1 grudnia. Harry przez tyle czasu nie mógł się pozbierać? Musiał naprawdę kochać tą dziewczynę? I kim jest ta/ten tajemniczy S na końcu? Nawet nie wiesz ile pytań ciśnie mi się na usta przez Twoje opowiadanie. Czekam na kolejny, mam nadzieje trochę dłuższy rozdział i zapraszam do siebie.
    Całusy http://janoskiansplx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta końcówka kojarzy mi się co najmniej z Pretty Little Liars :)
    Tak w sumie nie odnośnie treści, ale bardziej oprawy - dosłownie kocham Cię za prostotę bloga, klasyczną kolorystykę i co najważniejsze czytelną czcionkę, bo jak czasami trafiam na niektóre opowiadania, pisane jakimiś hieroglifami i nie do odczytania przez jaskrawe tło, to aż mi się wszystkiego odechciewa. A tutaj wszystko jest czyste i aż przyjemnie się patrzy *o*
    Anyway, jak już mówiłam - będę wracać po więcej, bo robi się ciekawie. Podoba mi się drobna przeplatanka humorystyczna gdzieś w drugiej części rozdziału, aż się uśmiechnęłam! Szkoda, że krótko, ale to nieważne, i tak jestem zachwycona.
    Przepraszam, jeżeli będę komentować jak opóźniona, ale egzaminy, robota, sprawy prywatne i takie tam. Weny życzę i wyczekuję nowego rozdziału. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z @eden z tym Pretty Little Liars :D Zapowiada się megaa ciekawie :) mogłabyś mnie informować na @ ToTheCaroline :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, naprawdę ciekawie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się niesamowicie, jak będzie dalej koniecznie muszę się przekonać, dlatego proszę o informowanie na twitterze: @KarolinaB1D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowo! inaczej niż wszyscy, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nieźle się zaczyna zobaczymy co będzie się dalej działo jestem tego strasznie ciekawa, więc czekam na kolejny! :)
    ogólnie to spoko rozdział :D

    @snowboard_girl1 xx

    OdpowiedzUsuń
  11. O mój boże !;]to jest cudowne ,świetne i dobre. Zupełnie jak prawdziwa historia wzięta z życia ;).Bardzo mi się podoba i czekam na kolejny rozdział ;*@CzEkOlaDaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, bardzo mi się podoba. Oryginalny. Czekam na kolejne rozdziały. : )
    Pozdrawiam.

    P.S. Jeżeli masz ochotę, zapraszam do mnie. Komentarze mile widziane.
    http://mad-of-youth.blogspot.com/

    Merci. xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę mi się podoba - lubię takie tajemnice. Nie musisz mnie informować, jakoś daję radę. I myślę, że wiem co się wydarzy w późniejszych rozdziałach :D (przeczucie jak cholera)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się. ;)) Bardzo jest ciekawy. <3 Będę wchodzić na Twojego bloga cały czas. ;D Orginalny. :) ^^

    PolishBeliebers z Twittera. Napisałaś do mnie,żebym weszłą na Twojego bloga i żebym zostawiła komentarz. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. baaaaaaaaaardzo ciekawy ten rozdzialik :D Kiedy można się spodziewać nexta? XD

    informuj mnie o nowych rozdziałach na gg: 2453257 albo na tt : @Anne_195

    OdpowiedzUsuń